پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی ، خوش آمدید لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری فرمایید.
بازدید : 287
نویسنده : جمشید رستمی

ما می خواهیم در زندگی احساسی خود خوشبخت باشیم و نیز می خواهیم که ازدواجمان سرانجام خوبی داشته باشد بنابراین پر واضح است که هیچ یک از ما عمداً افرادی را انتخاب نمی کنیم که برایمان نامناسب باشند .ما حقیقتاً باور داریم که وقتی کسی را انتخاب می کنیم ، انتخابمان درست است ، اما حقیقت تلخ این است که بسیاری از اوقات این انتخاب ها به اشتباهاتی تلخ و دردناک مبدل می شوند .

بعضی اوقات ، وقتی به کسی علاقه مند می شوید ، عاشق او نیستید ، بلکه عاشق تصویر او هستید چه کارهایی در زندگی انجام داده ، چه ماشینی سوار می شود ، چقدر پول دارد ، چه کاره است ، چه قیافه ای دارد، خواستگار من دکتر است ، شما از تمامی این چیزها در سرتان رویایی می سازید و ماهیت فرد را نادیده می گیرید.

ادامه مطلب

ظرف مسی

:: موضوعات مرتبط: دانستنیهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج ,



بازدید : 140
نویسنده : جمشید رستمی

 مسلما برای موفقیت لازم نیست قربانی هایی را در مسیر حرکت از خود بر جا بگذارید برای قدم گذاشتن به پله بالاتر لازم نیست بر دوش دیگران قدم بگذارید. حرکت طبق قانون و پرهیز از اقدامات غیر صادقانه سبب ایجاد انگیزه در دیگران برای همکاری با شما می شود.

ادامه مطلب

 

ظرف مسی

:: برچسب‌ها: کارآفرین ,



بازدید : 181
نویسنده : جمشید رستمی

راز سرمایه گذاری خوب این است که ارزش یک چیز را بفهمید و سپس مبلغ کمتری بپردازید.

خرید و فروش در بازار سهام را، برخی افراد قمار می نامند و برخی نیز می گویند که یک وسیله برای سرمایه گذاری خوب است. اما ما باید این واقعیت را بپذیریم که بسته به نوع استراتژی و فعالیت ما در بازار سرمایه، این کار هم می تواند قمار باشد و هم می تواند یک سرمایه گذاری برای کسب درآمد و زندگی بهتر باشد.

در بازار سرمایه گروه هایی هستند که با ایجاد موج افزایشی کاذب به قیمت زیان دیگران سود کسب می کنند.

سرمایه گذاری خوب .......

ادامه

ظرف مسی

:: موضوعات مرتبط: دانستنیهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: بورس , بازارسرمایه ,